Podatelna magistrátu přijímá podání v elektronické podobě zaslaná:
- na elektronickou adresu: posta@magistrat.liberec.cz
- prostřednictvím datové schránky.
Prostřednictvím datových zpráv a do nich vložených dokumentů je možné zasílat statutárnímu městu Liberec podání v elektronické podobě. Datové zprávy lze zasílat e-mailem nebo prostřednictvím datových schránek. Podání v elektronické podobě spolu s přílohami je možné zasílat 24 hodin denně. Jejich zpracování však probíhá pouze v úředních hodinách podatelny.
Kontakt na podatelnu – tel.: 485 243 115
Úřední hodiny podatelny:
PO a ST | 8.00 – 17.00 |
---|---|
ÚT a ČT | 8.00 – 16.00 |
PÁ | 8.00 – 12.00 |
Více o podatelně statutárního města Liberec a technických podmínkách pro příjem podání.
Bližší informace o datových schránkách včetně jejich seznamu lze nalézt na internetových stránkách http://www.datoveschranky.info/.